Terug naar zoekresultaten Telefonisch klantbehoud medewerker

Telefonisch klantbehoud medewerker

  • MIDDELBURG
  • € 13,62 - 15,00 per uur
  • 16 - 40 uur, 2 - 5 dagen per week
  • HAVO/VWO
  • DELTA Fiber Nederland B.V.

Ben je op zoek naar een baan met flexibele uren overdag tussen 08:45 en 17:00 uur? Herken jij onderstaande kwaliteiten in jezelf? Ja & Ja? Welkom bij jouw ideale baan!

Jij hebt natuurlijk overtuigingskracht als geen ander!
Jij weet dat wat je aandacht geeft, groeit!
Je kunt goed luisteren en neemt de tijd hiervoor!
Jij neemt de leiding in een gesprek en kunt sturen indien nodig!
Jij weet kalm en vriendelijk te blijven en kunt iemand gerust stellen.

wat bieden wij jou

€13,62, na 3 maanden €15,00

Uitzicht op vast dienstverband bij Delta Fiber

Middelburg, goed bereikbaar met ov of auto

Werktijden in overleg ook onder schooltijd

Breed inwerktraject dus ervaring is niet vereist

Bonussen bovenop je salaris + 100% werkplezier!

wie ben jij

In de functie van TELEFONISCH KLANTBEHOUD MEDEWERKER ga jij aan de slag om onze klanten die zich bedacht hebben na een aanmelding, toch bij ons te houden als klant! Ze hadden zich eerder zelf al aangemeld dus er moet een reden zijn waardoor ze voor ons hebben gekozen. Met alle bovengenoemde kwaliteiten kun jij zorgen dat de klanten zich gehoord voelen en ze eraan herinneren waarom ze klant willen zijn en blijven bij DELTA. Dat moet wel de perfecte match zijn!
Wat verwachten wij van jou?

  • Jij hebt een  leergierige houding en hebt een positieve instelling
  • Jouw Nederlands is uitstekend in woord
  • Jij bent een betrouwbare schakel voor het team en de organisatie, op jou kunnen we bouwen!
  • Jij bent voor langere tijd beschikbaar voor deze job en eventuele doorgroei posities binnen Delta Fiber
  • Jij bent minimaal 16 uur per week beschikbaar  tussen 08:45 en 17:00. (De tijden kunnen we samen bespreken bijvoorbeeld tussen 09:00 en 13:30)

wat ga je doen

Als klantenservice medewerker behandel je inkomende telefoongesprekken van mensen die zich aangemeld hebben als nieuwe klant, maar zich om de één of andere reden ook weer bedacht hebben. Ze gebruiken de producten niet dus ze weten nog niet hoe geweldig ons product is. Jij gaat de klant aanhoren, met aandacht luisteren naar het “probleem” dat de klant is tegengekomen en jij gaat de klant met alle liefde helpen naar een oplossing en een goed gevoel in het gesprek waardoor hij natuurlijk bij ons wilt blijven als klant. Happy calls noemen we dat. Wat kan jij als medewerker eraan doen om de persoon aan de lijn een happy klant te maken. Na een uitgebreide training + goede persoonlijke begeleiding kan jij dit werk geheel zelfstandig uitvoeren. Er wordt op kantoor in Middelburg gewerkt waardoor je ook altijd vraagbaken tot je beschikking hebt in de vorm van collega's, seniors, teamleads of coaches.

waar ga je werken

Je gaat aan de slag binnen team Telesales van Delta Fiber Nederland. Een team bestaande uit 40 personen die dag in dag uit vol enthousiasme de klanten van Delta Fiber telefonisch te woord staan. Super sfeer, altijd werkplezier en persoonlijke aandacht.
Werklocatie is goed bereikbaar met auto, bus of trein. Het NS-station zit op ongeveer 10 minuten loopafstand.

  • Startsalaris van €13,62 bruto per uur. Na 3 maanden + een positieve verlenging ga je over naar €15,00 per uur
  • Pensioen bouw je op na dag 1
  • Reiskosten-, tol- en thuiswerkvergoeding
  • Extra bonussen, bovenop je salaris
  • Vakantiegeld 8,33% + 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime
  • Via Tempo Team kortingen op onder andere Zalando en je zorgverzekering!

sollicitatie

#ALLESHIERISTEMPO Dus waar wacht je nog op?!
Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via onze website www.tempo-team.nl. Vragen en/of opmerkingen? Bel of mail gerust! Wij zijn te bereiken op 0113308120 of via delta@tempo-team.nl. Voor een snelle procedure zorg je voor een referentie die wij kunnen bellen.

Vragen of hulp nodig?

We hebben knappe koppen, hardwerkende handjes en vlotte babbels voor je in de aanbieding in de logistiek, MKB, horeca, klantcontact en heel veel meer!

Jessica, Meaghan, en Amber

Intercedent