Terug naar zoekresultaten Financial Customer Service Officer

Financial Customer Service Officer

  • Oss
  • € 2.700 - 2.900 per maand
  • 32 - 40 uur, 4 - 5 dagen per week
  • HBO

Houdt jij van een dynamische en uitdagende baan in een logistieke organisatie in de Healthcare sector?! Fantastisch! Je kom te werken in een hecht team, met een goed salaris. Deze uitdagende baan is voor de lange termijn, bij goed functioneren een zeer grote kans tot overname! Je komt te werken in een snelgroeiend bedrijf waarbij Kwaliteit, Klantgerichtheid, Integriteit, Innovatie en Vreugde de 5 kernwaarden zijn. Klinkt goed toch? Lees direct verder!

wat bieden wij jou

Een leuk, gezellig, hardwerkend en gedreven team

Aandacht voor scholing en ontwikkeling

Ruimte voor initiatieven en nieuwe ideeƫn

Een bedrijf waar successen worden gevierd!

Werken in een gezellig mkb bedrijf!

wie ben jij

Jij hebt al enige ervaring in de customer service, en bij voorkeur in de logistieke dienstverlening. Nu ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek je het graag wat hogerop! Daarnaast vind je het leuk om wat financiƫle take hierbij op te pakken. Je vindt het dan ook leuk om nog steeds veel met klanten te schakelen, maar breidt jouw takenpakket graag wat uit. Verder ben jij:

  • ervaren in de Customer Service;
  • pro-actief en initiatiefrijk;
  • klantgericht en heb je verantwoordelijkheidsgevoel;
  • de eigenschappen ā€˜stressbestendig, analytisch, daadkrachtig, secuurā€™ passen helemaal bij jou;
  • flexibel, ook in werktijden;
  • in beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • ervaren met financiĆ«le taken;
  • ervaren met pakketvervoer, lucht- en zeevracht. Ook kennis van douane zaken is een sterke prĆ©.

wat ga je doen

Als Client Service Officer ben je een belangrijke schakel tussen opdrachtgever en de interne organisatie. Je bent de spin in het web en hebt met verschillende partijen en afdelingen te maken. Denk hierbij aan intensief en proactief klantencontact d.m.v. persoonlijke en schriftelijke communicatie. Naast de werkzaamheden rondom alle klanten, houd jij je ook bezig met financiƫle taken. Zoals dagelijks facturen inboeken, uploaden van de e-facturatie en aanmanen van de klanten. Jouw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • het uitvoeren van alle administratie behorend bij Client Service zoals vooraanmeldingen, inslagen, orders, transport, voorraadboekingen etc.;
  • het bijhouden en maken van rapportages t.b.v. de facturering;
  • tijdig aanleveren van alle documentatie voor de financiĆ«le afsluiting;
  • het opstellen van klantspecifieke KPIā€™s;
  • archivering documentatie, Stock beheer en controle;
  • het opstellen en aanpassen van klant specifieke procedures en processen t.b.v. het kwaliteitssysteem;
  • adviseren van het team rondom financiĆ«le vragen;
  • opvolgen van pakketzendingen i.s.m. betreffende pakketvervoerder en bijsturen indien nodig.

waar ga je werken

Je komt te werken op de afdeling Client Service. Je werkt in een team van circa 8 a 9 personen. Je hebt contact met zowel opdrachtgevers, als hun klanten en met de interne organisatie; zoals het Warehouse, Transportplanning, Quality Assurance, de Key Accountmanagers en de overige collega's op de afdeling Cliƫnt Service.

De opdrachtgever streeft ernaar de beste Europese partner voor gezondheidszorgoplossingen te zijn met de beste kwaliteit in zijn klasse voor de farmaceutische, biotech-, medische hulpmiddelen- en diagnostische industrieƫn.

  • in de pauze kun je even tafeltennissen met een gezellig muziekje op de achtergrond;
  • gratis koffie/thee/chocolademelk/soep en vers fruit;
  • werktijden van 08:00 - 17:00;
  • werken in een ontspannen en gezellige sfeer!

sollicitatie

Ben jij enthousiast? En lijkt het jou leuk om voor dit bedrijf aan de slag te gaan? Solliciteer direct! Bij vragen neem dan gerust contact op met Fleur, Mayke, Tessa of Jelle via: 0412-642555.

Vragen of hulp nodig?

Bel of mail ons, het kan allemaal! šŸ“²šŸ¤³šŸ¾

Fleur, Mayke, Tessa & Jelle

Intercedent