• 25 januari 2024
  • vacaturenummer: 625651

Vis vinden zij geweldig. Om ermee te koken en om te eten, maar zeker ook al die fantastische
verhalen die ze er omheen kunnen vertellen. Heb je je ooit gerealiseerd dat vis het enige voedsel is
dat we nog massaal uit de wildernis halen? Bij onze klant verkopen ze daarom alleen de duurzaamste
vis, en sluiten ze lokale en eerlijke partnerships met onze vissers! Lijkt dit jou interessant? Lees dan gauw verder!

2800 - 3000 euro bruto obv 40 uur

Je treedt direct in dienst bij de klant!

40 uur

Amsterdam

Je neemt initiatief en verantwoordelijkheid, en schroom niet om taken op te pakken. Je werkt goed in
een klein team, bent flexibel, integer en bent op zoek naar een bedrijf met een open cultuur en een
no-nonsense mentaliteit. In je dagelijkse werkzaamheden streef je erna om efficiënt te werken en je
hebt oog voor verbeteringsmogelijkheden. Daarnaast deel je de grenzeloze ambitie om de oceanen
beter achter te laten zodat ook onze kinderen kunnen blijven genieten van de heerlijkste vis.

Hierbij gaan zij er ook vanuit dat je dit in huis hebt:

  • Een afgeronde opleiding of werkervaring in financiële administratie
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je bent secuur en stressbestendig
  • Kennis van Excel en van een boekhoudprogramma, bij voorkeur AFAS Profit
  • Je kan zowel in het Nederlands als Engels goed communiceren (Duits en/of Frans is een pré)
  • Humor en een gezonde dosis relativeringsvermogen

Jij speelt een belangrijke rol in de basis van alle financiële zaken. Je werkt hierin samen met de
Financiële Controller en rapporteert direct aan de Head of Finance. Samen gaan jullie de financiële
afdeling en processen verder ontwikkelen en naar een hoger niveau tillen.

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden binnen het bedrijf, waaronder het
inboeken van inkoopfacturen, debiteuren/crediteuren beheer en het opstellen en van overzichten voor
de partners. Daarnaast ondersteun je de Financiële Controller met de maandafsluiting. Dit alles
gebeurt in ons ERP systeem AFAS en omsluit 5 verschillende administraties.

Je taken zijn:

  • Verwerken inkoopfacturen
  • Verwerken bankmutaties
  • Aanmaken en verwerken credit nota’s
  • Voorbereiden betalingen
  • Beheren en bijhouden van personeels- en salarisadministratie
  • Debiteuren en crediteurenbeheer (incl. contact klanten en leveranciers)
  • Opstellen en doorsturen rapportages t.b.v. externe partijen
  • Uitvoeren van periodieke werkzaamheden zoals controles van boekingen en balansposities

Dit maakt de werkgever uniek:

  • Een uitdagende rol in een dynamisch bedrijf
  • Werken voor een echt duurzaam merk dat de (vis)wereld aan het veranderen is.
  • Een salaris op basis van ervaring tot 3.000 euro (o.b.v. 40uur)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. pensioen, reiskostenvergoeding, laptop).
  • Elke dag een verse en duurzame lunch (ja, incl. vis natuurlijk!).
  • Regelmatig borrels en activiteiten.
  • Flexibele werkcultuur (balans tussen werken thuis en kantoor).

En? Heeft dit je interesse gewekt? Solliciteer dan snel!

Zo verloopt het solliciteren via Randstad. Ontdek hoe we jou kunnen helpen om een baan te vinden.