Klantenservicemedewerker bol – Op locatie

Location
Rotterdam, Netherlands
Language
Dutch
Apply Now

Description


Ervaar de kracht van een game-changing carrière

Ben jij op zoek naar jouw volgende stap? Wij zijn een wereldwijde leider op het gebied van technologie en services die de beste merken ter wereld versterkt, vandaag en in de toekomst. Wij helpen bekende merken hun bedrijf te verbeteren met technologie en geïntegreerde oplossingen in meer dan 70 landen. We zijn er trots op dat we jaar na jaar erkend worden met prijzen als "World's Best Workplaces", "Best Companies for Career Growth" en "Best Company Culture".

Als je wilt groeien en geïnspireerd wilt worden, maak je als klantenservicemedewerker deel uit van ons team van game-changers die de merken van de toekomst mogelijk maken op het gebied van technologie, financiën, reizen, mode, gezondheidszorg en nog veel meer.

Carrière en persoonlijke ontwikkeling

Wij geven jou de training en de nieuwste technologie om ervoor te zorgen dat jij kan slagen in jouw werk. Bij Concentrix is er echt een mogelijkheid om door te groeien binnen ons bedrijf. Daarom hebben we een reeks GRATIS e-learnings ontwikkeld om jouw carrière op weg te helpen die je altijd al voor ogen hebt gehad.

Wat bieden wij jou

In deze functie bieden we jou toffe voordelen die je hepen jouw leven verder vorm te

  • Fulltime of parttime beschikbaarheid;
  • Een salaris van € 13,80 per uur;
    De mogelijkheid om je salaris uit te betalen inclusief vakantiegeld is bespreekbaar.
  • Centrale locatie in Rotterdam;
  • Bring-a-friend-bonussen;
  • Volledig betaalde training over het bedrijf en het klantteam waarvoor je gaat werken;
  • De mogelijkheid om bij goed functioneren thuis te werken;
  • Gezellige collega's, informele werksfeer en veel leuke activiteiten;
  • Gratis fruit op kantoor en sporten met korting;
  • Doorgroeimogelijkheden tot coach, real timemanager of teammanager.

Wat je in deze functie gaat doen

Als we zeggen bol weet je vast en zeker wel waar het over gaat! Maar weet jij ook als geen ander hoe je de harten van klanten kunt veroveren? Kom dan werken als klantenservicemedewerker bij bol. Met jouw inlevingsvermogen, creativiteit en humor doe je er alles aan om klanten de ultieme winkelervaring te bieden. Chat, mail en bellen met de klant zijn onze specialiteit. Via verschillende kanalen proberen we op die manier onze klanten te verrassen en de beste service te verlenen!

Wij zijn creatief, persoonlijk en professioneel en doen er alles aan om de verwachting van de klant te overtreffen. We gaan voor de ‘wow-factor'! Uiteraard gaan wij jou trainen op het juist toepassen van de gespreksvaardigheden, product-, proces- en systeemkennis. Je staat er niet alleen voor!

Wat wij van jou vragen

Alle game-changers zijn bij ons welkom, wat voor achtergrond je ook hebt en de nieuwsgierigheid en bereidbaarheid hebt om te leren. Jouw talent om anderen te helpen en verder te gaan dan WOW past precies bij wat we doen en wie we zijn.

Concentrix is een geweldige match als je:

  • Vloeiend Nederlands en beheerst Engels kunt spreken;
  • Proactief, gemotiveerd en oplossingsgericht bent;
  • Avond- en weekenddiensten kan draaien;
  • Je fulltime beschikbaar bent voor de training van twee weken;
  • Je geen vakantie gepland hebt tijdens de training en de daaropvolgende 2 maanden;
  • Je minimaal 18 tot 24 uur per week beschikbaar bent;
  • Je twee avonden per week en een zaterdag per drie weken kunt werken.

Het is een pluspunt als je:

  • Al eens eerder in de klantenservice hebt gewerkt;
  • Weet hoe je met klantenservicesystemen moet werken;

Als je denkt dat je niet aan alle voorwaarden voldoet, moedigen we je aan om toch te solliciteren. We doen ons best om je aan de juiste baan te helpen, of dat nu deze of een andere functie is.

Creëer de beste versie van jezelf!

Als dit voelt als de perfecte stap in je carrière, dan horen we graag van je. Solliciteer vandaag nog en ontdek waarom meer dan 440.000 game-changers over de hele wereld Concentrix hun "employer of choice" noemen.

Concentrix is een werkgever die gelijke kansen biedt

We zijn trots op onze eenheid als één wereldwijd team, één bedrijf. We streven naar gelijke arbeidskansen voor alle kandidaten en een werkomgeving zonder discriminatie en intimidatie. Al onze wervingspraktijken zijn gebaseerd op zakelijke behoeften, functievereisten en professionele kwalificaties, zonder rekening te houden met ras, leeftijd, geslachtsidentiteit, seksuele geaardheid, religie, etniciteit, gezins- of ouderschapsstatus, nationale afkomst, handicap of enige andere classificatie die wordt beschermd door de toepasselijke nationale wetgeving.